srijeda, 21. studenoga 2012.

Vrijedi pročitati


Raskinuo sam s njom samo zbog

mišljenja jarana koji su mi govorili da je

kurva, drolja, da je ima svaki momak u

gradu, kad mi je govorila da me voli

nisam joj vjerovao. Pričali su mi svašta o

njoj i opet kad god bi mi rekla da nije istina nikad ama baš nikad joj nisam

povjerovao. Na kraju sam izgubio sve

svoje 'jarane' koji su se uvalili u

probleme s policijom, počeli su se

drogirati.

Pitao sam se kakvo ja to društvo imam i sve češće sam

mislio na ono što su pričali o mojoj

djevojci, kad mi je govorila kako mi je

društvo užasno i kako ću se uvaliti u

probleme s njima, i kako su oholi i da ću

na kraju ostati sam, ne nisam joj vjerovao a sad pitam se sta je

istina. Odlučio sam da odem do njenog

stana i popričam s njom o svemu, kad

sam došao do nje na vratima me

dočekala njena stara majka, upitao sam

gdje je ona, njena majka mi je samo tihim glasom odgovorila da je nema već

danima da se ne vraća kući.

Bio sam zabrinut i otišao sam do njene

najbolje drugarice.

Rekla mi je kako me tražila

danima, raspitivala se o meni. Jedne večeri je čak dolazila u moj stan a tamo

su je dočekali moji 'jarani' koji su je

silovali, nakon toga više nije mogla

živjeti. Uzela je moju sliku i otišla na

mjesto na kojem smo se prvi put

upoznali, tihim glasom, skoro ne primjetnim ' rekla je:' Ja s ovim grijehom

ne mogu živjeti, oprosti mi ljubavi, žao mi

je što mi nisi vjerovao jer da si ništa ne

bi bilo ovako'.

Slušao sam njenu drugaricu kako to

priča a oči su mi se napunile suzama, nikad nakon toga ne vjerujem

nijednom svom 'jaranu'. A nju iako je

umrla pamtit ću je do groba. I zato

kažem nikad ne vjeruj pričama o kojim

se priča o tvojoj djevojci jer ako je voliš

''vjeruj jedino njoj, na kraju ti tvoj najboji jaran učini ono što ne bi 100

neprijatelja!!!!

Nema komentara:

Objavi komentar

Arhiva bloga