petak, 2. ožujka 2012.

Život, ljubav, sreća, moje svee



Svakog dana,  kroz misli,  mi prođe dan kada sam te upoznala,  


onaj ljetnji dan, kada su nam se oči prvi put susrele.



Sve je počelo tada.  Ko bi pomislio da će vrijeme svoje pokazati i 

nas spojiti.  Ja sigurno ne.

Baš tog dana sam bila srćna,  ali tvoje prisustvo, razgovor s tobom 

je još uljepšao taj dan u svakome pogledu. Našla sam nekog, ko 

mi je pomogao da prebrodim sve, da napokon prošlost ostavim 

tamo gdje joj je i mjesto.

Ni slutila nisam da češ biti tu, i u najtežim momentima. Preko  

ponosa si prešao.

Oprostio, što rijetko ko bi. Kad sam zvala stigao si. Vjeru u ljubav 

mi vratio. Bolje od ikog si me shvatio.

Moja si posljednja misao pred spavanje i prva kada se budim. 

Lijepo je buditi se svako jutro,  spoznajom,  da postoji neko,  ko 

misli na mene, ko me voli,  a to si ti.  Nikada neću moći opisati 

koliko me sretnom činiš.

Tvoje prisustvo u mome životu ima posebno mjesto,  malo ali 

sigurno, ušuškano  gdje niko ne može doprijeti.

Hvala ti živote za svaki dan, za svaki momenat. Ali, iako znm da 

ponekad, iz nekih starih razloga sumnjaš, znaj da si ti posljednji 

na ovom svijetu kojeg bih izdala. I ljubav i prijatelj si mi.

Ti si onaj,  kome mogu da se povjerim,  onaj koji će me shvatiti,  

podržati, reći ako nisam upravu.  Naučio si me da je smisao života 

u malim stvarima.  Ljudi kao ljudi,  pričat će uvijek,  boriti se da 

ne uspiješ,  ali nas dvoje,  skupa,  možemo mnogo, kao i do sad.  

Preko kamenja samo gazili,  ali za nas se borili i uspjeli, to je 

ljubav.

Osim  tebe mi više ništa nije potrebno. Pronašla sam svoje 

utočište.  Ono nešto za čim svi tragamo.

Ja sam prekinula tu potragu. Imam  tebe  Jednog  jedinog. 

Nema komentara:

Objavi komentar