nedjelja, 18. studenoga 2012.

Molim te, pusti da nastavim život s drugom osobom

Molim te, pusti da nastavim život s drugom osobom. S nekim ko nisi ti. Ne mogu više ovako. Molim te.
Ne, neću ti dopustiti, jer dosta mi je više svega. Muka mi je, ne mogu više da izdržim. Da li ti shvataš da ja umirem kada te vidim s njim kako se grliš i ljubiš, jer se sjetim momentata kada si to radila samnom. Kada si bila samo moja i ničija više. I onda se kajem, nedostaje mi to prokleto vrijeme.
vrijeme kada sam bio hladan prema tebi a ustvari sam uživao u svakom tvom dodiru, pogledu i osmjehu. A onda sam zbog ponosa napustio te, predao te nekom drugom. Da, ja sam to uradio, znam da sam ja kriv, za sve. Ali, nisi smjela to da mi uradiš.
Šta? trebala sam gledati tebe i nju, kako ste srećni, kako uživate dok ja patim?!
Nisam bio srećan! Ni s njom ni sa jednom drugom, jer nijedna nije bila ti, shvataš?!
Ne, ti si kasno shvatio sve. Kasno je.
Ne nije kasno, ako se volimo još uvjek, nije kasno. Znam da još uvjek dio tebe pripada meni. Tvoje srce se zaklelo da će uvjek biti moje!
Ali nije više. On je sada tu!
Dosta! Dosta više. Gotovo je sa ovom farsom. Dosta je više i njega i nje. - uzeo ju je za laktove i privukao sebi, bliže. ''Molim te salušaj me. ''
Pogledao ju je u oči, a onda su oboje pogledali jedno drugom' u usne. Približio joj se tako blizu da je mogla osjetiti njegov dah na vratu.
Gotovo je. -I tada je slijedilo ono što se dugo očekivalo. Njegove usne su se stopile sa njenim. Sav bijes, mržnja, gorčina, inat, tvrdoglavost i ponos su nestali tog trena, jer, bolje je izgubiti ponos zbog ljubavi nego ljubav zbog ponosa!

Nema komentara:

Objavi komentar

Arhiva bloga