petak, 2. ožujka 2012.

USPOMENE


Sjećam se svakog dodira, svake riječi, svakog pogleda, svakog trenutka kojeg smo proveli.
Ali sad su to samo sjećanja skrivena iza ugla, što su tragove na duši ostavili. Sjećam se tvog glasa što bodrio me, tvog koraka, tvog osmijeha zbog kojih sam sretna bila, tvojih očiju  sjećam se…ali sada više pored mene nema te. Ostale su samo noći hladne i uplakane…Započela sam novi život, sanjati nove snove. Pokušavam pronaći smisao, i zatvoriti vrata ljubavi ovoj, upoznati nekog novog, nekog ko će uvijek biti pored mene, nekog ko će znati cijeniti ljubav ovu.
Moram se osloboditi ove  boli, umorna sam i  izgubljena, a  tako malo bi bilo dovoljno da se to sve promijeni. Ispred mene je dug život, po posljednji put pišem i da upamtim  sto je iza mene ostalo, a ono malo nade što imam za sobom nosim.  Možda se jednog dana pojavi čovjek mog života, možda onog dana kada budem puno jača.  Sad znam da se i ljubav ponovo probudi, u  srcu što je tiho zaspalo, baš kao i svako novo svitanje, sad znam da je i moja sreća možda u blizini iza nekih zatvorenih vrata, i nove stranice života, što čekaju da budu ispisane. Sad znam ali trebat će još vremena da bi se uspomene stare ljubavi zatvorile. 


Nema komentara:

Objavi komentar