petak, 2. ožujka 2012.

Ja bih te kraj sebe, Svaki dan…svaku sekundu

Maleni moj, bilo mi je čarobno biti uz tebe. S tobom se osjećam tako sigurno. Nitko mi ništa ne može. Opet imam onaj osjećaj kao da sam se vratila iz nekog drugog svijeta. Svaka sekunda provedena uz tebe mi je bila prekrasna.tvoja nježna milovanja i poljupci prije spavanja. I onda kad me onako čvrsto zagrliš dok se sklupčam kao klupko uz tebe. Volim te trenutke kada idemo spavati i kad šutimo i uživamo u tišini koju na trenutke ubijaju naši poljupci.volim gledati te tvoje predivne oči koje krase te slatke duge trepavice. Predivne oči imaš. Očaravaju me. Volim osjetiti toplinu i težinu tvog tijela. Volim kad me zezaš. Volim te što me toliko voliš. Ja bih te kraj sebe. Svaki dan…svaku sekundu…i. ja vjerujem u nas. Znam da mi to možemo. Želim te gledati svaki dan.jednostavno biti mirna jer ću znati da ćeš me moći zagrliti kad mi bude teško…da ću te moći poljubiti jer mi tvoje usne trebaju. Značiš mi puno…neopisivo riječima. Svaki put kad se ovako prepustim emocijama riječi izlaze kao lude i svaka želi biti tu zapisana. Ti si moja inspiracija i to ćeš biti zauvijek. Slušati te kako dišeš dok spavaš za mene je najljepša melodija. I svaki mali trzaj koji napraviš iznenada dok spavaš, popratim budno jer se bojim za tebe. Stvaraš u meni osjećaje koje nikad nitko ne bi uspio. A kad se prepustim tebi…tvojim dodirima….poljupcima…strasti…ne znam za ovaj svijet. Volim te, anđele cijelim svojim bićem zauvijek.  Bez tebe ne mogu disati. Jer ti si svjetlost u daljini, tihi zvuk u tišini, moja java i moj san. Svaka noć i svaki dan. Ti si mi sve,  ne mogu bez tebe.

Nema komentara:

Objavi komentar